Lirik lagu punk ngamen jalanan – ngamen – lagu bagus bro


Ini lagu bagus bro,, ini lagu yang dibawakan oleh pengamen jalanan kota yang berjudul “ngamen” nie lagu udah banyak dibawakan oleh beberapa orkes melayu dankdut seperti om sera dan om palapa, dan berikut liriknya

Dino iki mujur tenan
Aku Ngamen nang njero bis bisan
Penumpange lenggah tenang supire gal ugalan
Aku tibo jempalikan neng pojok an
Arek ayu klambi abang
Cukuran lanang semiran abang
Alise nanggal sepisan, idhepe pasangan sayang untune batik an, kopi lambada

Iku mono ra sepiro, ibarat aku duwe konco
Lagak e koyok jutawan ngalor ngidul gowo koran, tibakno gendeng anyaran ditabok setan

Iku mono ra sepiro, ibarat aku duwe tonggo
Arek e ayu temenan jarang metu nang embongan
Tibakno meteng rong ulan merek ojek an

Uger galewene gerbongan iku julukane
Wedok ane lemu lemu di ONYEN guya guyu alamak di onyen guya guyu

Part 2
Dino iki mujur tenan
Aku Ngamen nang njero bis bisan
Penumpange lenggah tenang supire gal ugalan
Aku tibo jempalikan neng pojok an
Arek ayu klambi abang
Cukuran lanang semiran abang
Alise nanggal sepisan, idhepe pasangan sayang untune batik an, kopi lambada

Iku mono ra sepiro, ibarat aku duwe konco
Lagak e koyok jutawan ngalor ngidul gowo koran, tibakno gendeng anyaran ditabok setan

Iku mono ra sepiro, ibarat aku duwe tonggo
Arek e ayu temenan jarang metu nang embongan
Tibakno meteng rong ulan merek ojek an

Uger galewene gerbongan iku julukane
Wedok ane lemu lemu di ONYEN guya guyu alamak di onyen guya guyu

18 responses to “Lirik lagu punk ngamen jalanan – ngamen – lagu bagus bro

  1. syairnya byk yg SlAh tuCh….aQpYa lgux LhO…diperbaiki lg ea….biar ndk salAh kaPrah y0w…!!!
    aq ndk mrah lo…c5 neguR aJacH…
    GOOD LUCK…

    • Terima Kasih telah mengkoreksi Liriknya! Mudah2an kdpannya tdk salah lagi, tapi lirik diatas yang salah dibagian Mana Ya!
      Dan kalau Anda punya lagu yang liriknya benar dan liriknya juga, mohon di upload dan diarsipkan lagu plus liriknya dalam bentuk .ZIP atau .RAR, dan saya menulis lirik ini berdasarkan lagu yang saya dengar.
      Mohon upload dan kirim ke Email saya (yuwan.riski@gmail.com) agar saya bisa membenahi lirik di atas agar bisa benar. Dan
      Terima kasih sudah berkunjung

  2. wah apik tenan kuwi lagune,
    Dino iki mujur tenan
    Aku Ngamen nang njero bis bisan
    Penumpange lenggah tenan supire gal ugalan
    Aku tibo jempalikan neng pojok an
    Arek ayu klambi abang
    Cukuran lanang semiran abang
    Alise nanggal sepisan, idhepe pasangan sayang untune batik an, kopi lambada

Berikan Balasan

